19 Temmuz 2019 Cuma

Kayısı marmeletı









Merhaba sevgili takipçilerim Kayısı tatlı çıkmayınca Marmelat yaparak değerlendirdim. Bir kısmı tatlı çıkar umuduyla yendiği için kilo ile değil,Bardak ölçüsüyle veriyorum tarifi ben tadını orta karar yaptım siz şekerini daha çok da koyabilirsiniz Sevgilerimle 


Kayısı marmeletı

Malzemeler
3 su bardağı robotta çekilmiş kayısı
2 su bardağı toz şeker
Yarım çay kaşığı tere yağ
Yarım çay kaşığı limon tuzu 


Yapılışı
Kayısı ve şeker Tencereye konarak karıştırılır.Orta ocağa konur tereyağ ilavesi yaparak kaynatılır.Az köpük olacaktır üzerinden alınır.ve ocak kısılır yaklaşık 15 dk kaynatılır arada karıştırılır.Limon tuzu ilave edilir ve 5-6 dk daha kaynatılır 


Afiyet olsun

2 yorum:

  1. Merhabalar.
    Maalesef bu sene bizim kayısılar hiç olmadı. Soğuk vurdu. Dallarda tek tük ve bir elin parmakları sayısı kadar azdı. Onları da hastalık vurdu. Ama yine de pazardan aldık ve sofralık marmelatımızı sizin tarifinize göre yaptık. Çok güzel oldu doğrusu. Paylaşım için teşekkür ederiz. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dileriz.
    Selam ve saygılarımızla.

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim.Güvenip denediğiniz için ve bu güzel yorumunuz için.Afiyetle tüketin inşaAllah..

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...