14 Mayıs 2015 Perşembe

çilek marmelatı














Hayırlı günler takipçilerim .Sizlere bugün çilek marmelatı paylaşacağım. Daha önce hiç yemedim de yapmadım da ..
Çilek reçelinden daha da nefis olmuş.Muhteşem bir lezzet ve kokuya sahip.Hemde çok kolay Çayı koyup kahvaltı sofranızı hazırlayana kadar yapıp sofraya getirebileceğiniz kolay ve nefis bir marmelat......

 ÇİLEK MARMELATI


MALZEMELER:

Yarım kilo çilek
2 su bardağı toz şeker
Yarım çay kaşığı tereyağ
1 tatlı kaşığı limon suyu


YAPILIŞI:

Çilekleri yıkayıp saplarını kesin, kurulayın,robottan geçirerek tencereye alın.
Çilek püresinin üzerine şekeri ilave ederek, yüksek ısıdaki orta ocağa alın. Kaynamaya başlayınca, tereyağını ilave edin,
Ocağın ısısını hiç azaltmadan yaklaşık 2 dakika sonrasında çok az kısıp, bir 6 dakika daha pişirin Limon suyunu ilave edip,1-2 dk daha kaynatın ,tencereyi ocaktan alın.


AFİYET OLSUN



3 yorum:

  1. çok güzel olmuş, takipteyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. sabah sabah olsada yesem dedim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...