31 Ekim 2022 Pazartesi

Acı Sos





  •  Acı Sos

  • 2 kilo armut domates
  • 1 avuç acı biber
  • 1 0-12 adet yeşil biber
  • 1 çay bardağı zeytinyağı
  • 1 çay bardağı üzüm sirkesi
  • 2 yemek kaşığı iri tuz
  • Küçük bir baş sarımsak(rende)
  • Yarım demet maydanoz(ince kıyılacak)

  • Yapılışı
  • Öncelikle sebzelerimizi yıkayalım.Domatesleri rondodan veya rendeleyelim ben rendeledim.Acı severseniz biberlerin hepsini acı kullanabilirsiniz.Tüm biberleri ince ince doğrayarak ilave edelim..Diğer malzemeleri de ilave edelim karıştıralım. Tuz miktarını tadına bakarak ayarlayabilirsiniz.Ben yazdığı kadar koydum.Kaynatmıyoruz.Kavanoza dolduralım kapağını kapatıp buzdolabında saklayalım.Ertesi gün yiyebilirsiniz.yemeklerin yanına iştah açıcı bir sos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...