10 Ocak 2016 Pazar

KOLAY ELMALI PASTA




KOLAY ELMALI PASTA

 

MALZEMELER:

2 yumurta
Yarım su bardağından biraz fazla toz şeker
Yarım su bardağı süt
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı tepeleme un
1 paket kabartma tozu


ÜZERİNE:

1 paket çikolata sos
1 paket vanilyalı puding
*****
4 adet elma
2 yemek kaşığı toz şeker
*****
1 çay bardağı su
1 fincan süt


YAPILIŞI:

Yumurta ve şeker 5 dk kadar çırpılır,ardından süt yağ eklenip çırpılır son olarak unu ve kabartma tozu eklenip karıştırılır.Dikdörtgen yağlanmış büyük bir tepsiye dökülür180 derece fırında pişirilir.Elmalar yarım ay şeklinde ince doğranır,şeker ve suyu eklenip 8-10 dk. pişirilir,suyu süzülür.Vanilyalı puding hazırlanır.Kek soğuduktan sonra sütle ıslatılır üzerine puding sürülür,elmalar dizilir en üste çikolatalı sos dökülür ve 2-3 saat dinlendikten sonra servis edilir


AFİYET OLSUN...

7 yorum:

  1. Her tarifini takip ediyorum hemde büyük beğeniyle , tarifi görünce hemen yaptım keşke resim ekleme yerini olsaydı resimini çekip atardım.
    ben yuvarlak tepsye yaptım güzel oldu üzerine bir şey koymadım çok teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum.Ellerinize sağlık.Resim eklemek istersen:
      divana_sema_@hotmail.com adresine yollayabilirsin tatlım sevgilerimle ..

      Sil
  2. Değişik bir tarif olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel olmuştur kombilir :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...