20 Haziran 2019 Perşembe

Kazdağı çorbası




Kazdağı çorbası

Malzemeler

2 adet tavuk budu ben yarım göğüs kullandım 
3 adet sivri tatlı yeşil biber
2 adet domates
1,5 yemek kaşığı tarhana
1 yemek kaşığı salça
1 diş sarımsak
1 su bardağı haşlanmış börülce
1 su bardağı nohut ben daha az kullandım
1 yemek kaşığ tereyağ
Tuz 
Tavuk suyu.normal su
Karabibr ve pul biber


 Malzemeler

Tavuğu bir tencereye alın, üzerinii geçecek kadar su ekleyin ve ocağın altını açıp haşlayın.Tarhanayı az suda ıslatın.
Haşlanmış olan tavuğu kemiğinden ayırın ve ayırdığınız etleri irice doğrayın. Haşlama suyunu bir kenara ayırın.
Domateslerin kabuklarını soyun ve küp küp doğrayın. Biberleri de tohumlarından temizleyip, ince ince doğrayın.sarımsağı minik minik kıyın.
Bir tencereye tereyağını alın ve yağ eridikten sonra, doğramış olduğunuz domates,sarımsak ve biberleri tencereye alıp, yağda kavurun.Üzerine tavuk suyundan ilave edin Tarhanayı ve tüm baharatları alıp kaynatın.Kaynayınca üzerine haşlanmış börülce, nohut ve tuzunu da ilave edip, yaklaşık 15 20 dakika pişirin




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...