26 Mart 2015 Perşembe

PORTAKALLI KARNIBAHAR YEMEĞİ










PORTAKALLI KARNIBAHAR YEMEĞİ


MALZEMELER:

1 küçük karnıbahar
1 adet kuru soğan
2  adet havuç
1 su bardağı portakal suyu
1 su bardağı su veya tavuk suyu +içme suyu
1 tatlı kaşığı toz şeker
Sıvıyağ
Tuz


YAPILIŞI:

 Soğan küp küp doğranır yeteri kadar sıvıyağda kavrulur Üzerine rendelenmiş havuçlar ilave edilir.Bir iki sefer karıştırılır Üzerine yıkanmış küçük çiçeklere bölünmüş karnıbaharlar ilave edilir.Portakal suyu şeker,tuz ve yeteri kadar suyu konur,karıştırılır.pişirilir.Ben düdüklü tencerede pişirdim (düdüklüde pişirecekseniz 15-20 dk  pişirin )


AFİYET OLSUN..


4 yorum:

  1. ellerine sağlık değişik olmuş portakalla denememiştim

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Efendim.

    Karnıbaharı biraz daha istekli yemek için portakal güzel düşünülmüş. Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...