27 Eylül 2014 Cumartesi

VELİBAH ÇERKEZ GÖZLEMESİ (PATATESLİ BAZLAMA)

1 su bardağı ılık süt
Yarım su bardağı ılık süt
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı toz şeker
Yarım pk yaş maya


İç Harcı
5 adet haşlanmış rendelenmiş patates
1 adet rendelenmiş soğan
1 kaşık salça
tuz karabiber ve istenilen baharatlar
Sıvıyağ
hepsi birlikte kavrulacak






Hayırlı günler blogcanlar ve tüm takipçilerim sizlere çok nefis bir patatesli gözleme paylaşacağım.Ben velibah diye biliyorum,ve o niyetle yaptım facemde resmi paylaştığımda kimi arkadaşlarım velibah olduğunu kimi de patatesli bazlama  dedi... Siz ne adla adlandırırsanız adlandırın :)))  fakat bu tarifi bu şekliyle mutlaka deneyin,nefiss bir lezzet oluyor çünkü  .Sevgilerimle 


9 yorum:

  1. Tam bir lezzet fırtınası:) imrenmedim desem yalan olur. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor Sema hanımcim ellerine sağlık şöyle yanında bir bardak çayla da nefis olur.Sevgilerimi bıraktım. :)

    YanıtlaSil
  3. ayy süpersiniz ben bunu daha önce niye görmedim.)

    YanıtlaSil
  4. Tarifinizi yapip pisirmeden buzluga koydum ani gelen misafirlerim icin çıkarıp buzlu buzlu tavada pisirdim.sanki yeniyapmis gibi pratik ve kolay oluyor.tesekurler :)

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok kalın olmuş daha ince olması gerekir😂

    YanıtlaSil
  8. Bugün yaptım süper oldu tarif için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. elinize sağlık. hamurun ince ya da kalın olması tercih meselesi bence. yalnız bizde üzeri bol tereyağ sürülerek servis edilir. daha önce yememiş olup deneyecek olanlar bir de öyle denesinler bence.

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...