19 Mayıs 2019 Pazar

Çilekli limonata Çimonata









Hayırlı günler Hayırlı Ramazanlar. Tüm gençlerin ve kendini genç hisseden tüm takipçilerimin Gençlik ve spor bayramları da  kutlu olsun.Tam çilek mevsimindeyken sizlere harika bir içeçek tarifi paylaşıyorum.Bu çilekli limonatayı yapmaya karar verdiğimde internette çook dolaştım ama hiç bir tarif içime sinmedi.Bir limonla kolay limonata tarifimden yola çıkarak tamamen bana ait bu harika Çilekli limonata ortaya çıktı ..Sizler için tekrar güncelliyorum.Tarifi daha önce paylaştım ama baya gerilerde kaldı
🌹Tarifi mutlaka deneyiniz Sevgiler 🌹


Malzemeler
1 adet dondurulmuş limon
1 su bardağı çilek püresi
8-9 yemek kaşığı toz şeker
2 tane nohut büyüklüğünde limon tuzu
7 su bardağı su



Yapılışı
Bir kabın içine donmuş halde limon rendelenir.Üzerine şeker serpilip,sulanıncaya kadar bekletilir.Sulanan limonun üzerine rondoda çekilmiş çilek püresi ilave edilir ara ara karıştırarak biraz daha bekletilir Limon tuzu ve suyu katılıp,karıştırarak limon tuzuda eritilir Süzgeçten geçirilir Süzülen çimonta buzdolabında soğutulur.Soğuk servis edilir..
Afiyet Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...