3 Haziran 2018 Pazar

Kabak sinkonta




Hayırlı akşamlar bugün iftar için bu nefis sebze yemeğini yaptım .Bir televizyon programında izlemiştim Denemek bugüneymiş.Kendi damak tadımıza göre ufak değişiklikler de yaptım Nefis bir yemek oldu bundan sonra yapılacaklara eklendi sizlere de öneririm beğenceğinizi düşünüyorum sevgilerimle :)

Kabak sinkonta

Malzemeler

Yarım kilo kabak
Yarım çay kaşığı karabiber 
1 çay kaşığı pul bber
1 adet kuru soğan
3 adet taze soğan 
Bir tutam taze nane
2 diş sarımsak

Sosu için.

6-7 yemek kaşığı zeytinyağı
1 tepeleme tatlı kaşığı un
2 tatlı kaşığı salça
Tuz
2 yemek kaşığı limon suyu
1 yemek kaşığı elma sirkesi
1 su bardağı su

Yapılışı:

Kabaklar temizleyip ince ince resimde görüldüğü gibi kesilir. 
Az tuz ve baharatlar konur karıştırılır.Cam fırın kabına yayılır Diğer tarafta soğan yarım ay ince ince doğranır yeşillliklerde ince kıyılır Sarımsak mink doğranır hepsi karışarak kabakların üzerine yayılır.
Sos için tüm malzemeler karışıp sebzelerin üzerine dökülür.Üzerine yağlı kağır ıslatılarak kapatılır 180 dr fırında 1-1,5 saat son yirmi dakikası kağıt üzerinden alınarak pişirilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...