6 Ağustos 2015 Perşembe

Peynirli kıyır pastane poğaçası








 Hayırlı geceler.Bugün,sizlere kahvaltıya yaptığım kıyır ve  çok lezzetli bir poğaça tarifi  paylaşıyorum.Ben tarifi buradan aldım Diğer poğaça tariflerime de buradan ulaşabilirsiniz ..lezzetini beğeneceğinizi umuyorum.Sevgilerimle..

Peynirli kıyır pastane poğaçası


 Malzemeler: 


2 yumurta ( bir tanesının sarısı üzerine )
250 gr oda ısısında tereyağ
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 yemek kaşığı maya
1 tatlı kaşığı tuz
2 yemek kaşığı şeker
Aldığı kadar un


İçine:

Beyaz penir


Yapılışı:

Süt maya ve şekeri  5-6 dakika bekletip. Geri kalan tüm malzemeleri de ilave edip yumusak bir hamur yoğurun. Ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp,avuç içinde açın ortasına peynir koyup,d şeklinde kapatın.Üzerine yumurta sarısını sürüp çatalla çizikler atın.Sadece fırın ısınana kadar mayalandırın Ilık 200 derece fırında üzerleri kızarıncaya kadar pişirin.

Afiyet olsun..


1 yorum:

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...