21 Ağustos 2015 Cuma

Düdüklüde vişne şerbeti













Hayırlı günler.Bu sıcak yaz günlerinde severek içebileğiniz nefis bir şerbet.tarifi paylaşıyorum sizlere...Tarif büyük kızımdan.
 Teşekkür ediyorum güzel kızım  <3 Sizde denemelisiz çook nefis oluyor ..Sevgilerimle

Düdüklüde vişne şerbeti


Malzemeler:

 Yarım  kilo vişne 
  6 su bardağı su
  8 yemek kaşığı toz şeker

 

Yapılışı::

Vişnelerin sapları temizlenir yıkanır suyu süzülür. Düdüklü  tencere içine alınır.Üzerine su ve şeker ilave edilip,karıştırlır.Tencerenin kapağı kapatılır.Düdüğü fıslamaya başlayınca düdük indirilir kısık ateşte 20 dakika pişirilir. . Ocaktan alınıp soğumaya bırakılır. Soğuduktan sonra  çırpma teliyle birkaç kez çırpılır.Tel süzgeçten kaşıkla bastırarak süzülür.Soğutulur...


AFİYET OLSUN...

 

 


 

1 yorum:

  1. bayılırım vişneli olan meyve sularına şerbetlere hem ev yapımı hemde lezzetli daha ne olsun

    bloğunuzu takibe aldım eğer ilginizi çekerse benim bloğumada beklerim

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim Allah c.c. Razı olsun.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...