7 Nisan 2015 Salı

MEYVELİ,LABNELİ YAŞ PASTA





HAYIRLI GÜNLER BUGÜN SİZE KÜÇÜK KIZIMIN YAPTIĞI NEFİSMİ NEFİS BİR PASTA PAYLAŞIYORUM.
ELİNE SAĞLIK MELEĞİM SENİ ÇOOK SEVİYORUM <3

MEYVELİ,LABNELİ YAŞ PASTA


MALZEMELER:

1 adet kakaolu pastataban


KREMA MALZEMELERİ:

3 su bardağı süt,
1 yumurta
1 çay bardağı şeker,
3 yemek kaşığı un
Yarım kutu labne peyniri,(150gr)


ISLATMAK İÇİN:

1 su bardağı süt
2-3 tatlı kaşığı çilek reçeli tanesiz tarafından


ARASINA:

Damla çikolata
Muz
Çilek


YAPILIŞI:

Öncelikle Krema malzemeleri peynir hariç  pişirilir.Krema ocaktan indirilir 4-5 dk sonra labnesi ilave edilir çırpma teliyle karıştırılır.kek in bir parçası ıslatma şurubunun yarısıyla ıslatılır.Kremanın yarısı üzerine yayılır çilek ve muz dilimleri döşenir,damla çikolata serpilir. Diğer kek te ıslanıp üzerine kapatılır geri kalanı krema üzerine yayılıp,dilediğimiz şekilde meyve ve damla çikolatayla süslenir.Buzdolabında  bir kaç saat dinlendirilip.servis edilir.


AFİYET OLSUN...

 

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım nefis olmuş…
    Kaldıysa şayet bir dilim aldım ve yerine sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
  2. Eline saülık lezzetli ve pratik bir pasta olmuş sevgiler

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...