18 Şubat 2015 Çarşamba

PORTAKALLI KEREVİZ YEMEĞİ













PORTAKALLI KEREVİZ YEMEĞİ


MALZEMELER:

1 kilo kereviz
2 adet orta boy patates
2 adet orta boy havuç
1 adet kuru soğan
1 su bardağı portakal suyu
1 su bardağı tavuk suyu
1 tatlı kaşığı un
1 silme yemek kaşığı toz şeker
Tuzz
Sıvıyağ


YAPILIŞI:

Kerevizi,havucu ve patatesi temizleyip,yıkayıp aynı büyüklülkte doğrayın.Kerevizin körpe yaparaklarınıda doğrayın.Tencereye küp,küp doğradığımız soğanları üzerine tüm sebzeleri ilave edin.
 Diğer taraftan, un, tuz, su ve portakal suyunu ve tozşekeri bir kaseye aktarıp  tel çırpacak yardımıyla iyice karıştırın.Sebzelerin üzerine dökün,sıvıyağ gezdirin.Hepsini iyice karıştırın pişirin..
Ben düdüklüde pişirdim (20 dakikada pişti )


AFİYET OLSUN..


2 yorum:

  1. ellerine sağlık, çok güzel görünüyor .ben severim ama evde yediremem kimseye :))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık,canım.Çok çok güzel görünüyor.Hemen şimdi ben de pişıreceğim.Sevgiler...

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...