13 Eylül 2013 Cuma

AŞK PASTASI

BU PASTA TARİFİNİDE AYLAR ÖNCE AYŞEGÜL'ÜN LEZZET DURAĞI FACE SAYFASINDAN ALMIŞTIM O ZAMAN BLOĞUM YOKTU ESKİLERE BAKARKEN YAYINLAMADIĞIMI FARKETTİM.ADINA AŞK PASTASI DEMİŞ AYŞEGÜL HANIM BENDE KALP ŞEKLİNDE YAPTIM.SİZDE ELMALI LEZZETLERİ SEVİYORSANIZ.DENEYEBİLİRSİNİZ TARİF İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM AYŞEGÜL HANIM SEVGİLERİMLE ARKADAŞLAR ...

AŞK PASTASI



KEK İÇİN:

3 YUMURTA
1 SU BARDAĞI ŞEKER( BEN 1 ÇAY BARDAĞI İLAVE ETTİM)
1 ÇAY BARDAĞI SÜT
7-8 YEMEK KAŞIĞI UN
1 PAKET KABARTMA TOZU
1 PAKET VANİLYA..

KREMASI İÇİN:

2,5 SU BARDAĞI SÜT
1 ÇAY BARDAĞI ŞEKER
3 YEMEK KAŞIĞI UN
1 PAKET VANİLYA
1 YUMURTA SARISI
2 YEMEK KAŞIĞI DAMLA ÇİKOLATA (BEN İLAVE ETTİM)
1 PAKET SADE KREM ŞANTİ: ÜZERİNDE YAZLAN MİKTARDA SÜTLE ÇIRPILR.

İÇ HARCI İÇİN:

3 ELMA RENDESİ
3 YEMEK KAŞIĞI TOZ ŞEKER
YARIM ÇAY KAŞIĞI TARÇIN

ELMA ŞEKER PİŞİRİLİR VE İÇİNE TARÇIN İLAVE EDİLİR.

YAPILIŞI:

TÜM KEK MALZEMELERİ İYİCE ÇIRPILIR.KALPLİ KELEPÇELİ KALIBA DÖKÜLÜP ÖNCEDEN ISITILMIŞ 175 DR FIRINDA PİŞİRİLİR.SOĞUYUNCA KEK İKİYE KESİLİR ..
VANİLYA HARİÇ TÜM MALZEMELER SOĞUK SÜTLE ÇIRPILIR VE PİŞİRİLİR.SICAKKEN ÇİKOLATA İLAVE EDİLİR KARIŞTIRILIR.ILIYINCA İÇİNE VANİLYA VE 2 YEMEK KAŞIĞI ÇIRPILMIŞ KREM ŞANTİ KONUR.MİKSERLE KARIŞTIRILIR.KALAN KREM ŞANTİ PASTANIN ÜSTÜNÜ SÜSLEMEK İÇİN KULLANILIR.KEKİN BİR PARÇASI ŞEKERLİ SÜTLE ISLATILIR VE ÇİKOLATALI KREMA SÜRÜLÜR ILIMIŞ ELMA RENDESİ ÜZERİNE YAYILIR.İKİNCİ KATTA SÜTLE ISLANIP ÜZERİNE KAPATILIR.
KREM ŞANTİYLE SIVANIP DİLEDİĞİMİZ ŞEKİLDE SÜSLENİR...


AFİYET OLSUN.....

12 yorum:

  1. Semacım nefis olmuş,bayıldım..Afiyet olsun..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Pastanız harika görünüyor elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Nefissss bir aşk pastası olmuş....
    Ellerine sağlık canım afiyetler olsun....
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. nasıl ki aşka emek verilirse güzelleşir...aşkın pastasına da emek gerek...hak ediyor...AYNUR YILDIZ KARATAŞ...eline sağlık....

    YanıtlaSil
  5. aşkta katılmış buna semacım görüntüden anladım:) ellerine sağlık arkadaşım şimdi pambuk gibi bu pastaya yumulmak vardıya offf...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. aşık olmayanlarda yese nasıl olur acaba harika pastadan, bize de düser mi canım eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kalmasa ne olur canım senin için tekrar yaparım sevgilerimle.

      Sil
  7. en son eşime dogum gününde böle yaptım kalpli kalıbım yoktu kalpli ama yuvarlak tan keserek kalp yaptım güzel olmustu bunuda denerm yeterki kalpli olssun kalpi cok şey yapıyorum patates kızartmasını bile kalpli kurabiye kalıpla kesip kızartıp kürdana takıyorum pilavlar kalpli kase ile şekillenr krepler kalpli vs gb cici oluyorlar

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...