25 Ağustos 2013 Pazar

MAŞ FASÜLYESİ SALATASI


Bayağıdır bu fasülyeyi tatmak istiyordum .Çok faydalı olduğunu duymuştum.Kendisiyle tanışmamımz bugüneymiş Ben tadından börülceyle fasülye arası bir lezzet aldım Sizde fasülyegilleri seviyorsanız deneyebilirsiniz. sevgilerimle..
.

 MAŞ FASÜLYESİ SALATASI


MALZEMELER:
1 su bardağı maş fasülyesi
5-6 adet küçük salatalık turşusu
1 adet domates
5-6 adet taze soğan
1/4 demet maydanoz
Nar ekşisi (arzuya göre)
Zeytinyağı ( İstenen miktarda)
1/2 çay kaşığı kimyon
1/2 çay kaşığı karabiber
1 adet közlenmiş kapya biber
tuz
limon suyu

YAPILIŞ:
Akşamdan fasülyemizi ayıklayıp,güzelce yıkayalım.Üstüne su ilave edip şişirelim.Ertesi gün o su ile haşlayalım.(çok kısa sürede haşlanıyor)
Süzelim (az su ile haşlarsak fazla vitamin kaybı olmaz)
soğutalım içine ince kıyılmış yeşillikleri,küçük doğranmış salatalık turşusunu ve küçük doğranmış közlenmiş biberi,baharatlarını,yağını ve tuzunu ilave edip iyice karıştıralım.
Bir kaç saat buzdolabında bekletirsek lezzeti dahada güzel olacaktır

AFİYET OLSUN..




1 yorum:

  1. ben henüz denemedim ama çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...