31 Ağustos 2013 Cumartesi

KATMER POĞAÇA


BU POĞAÇYI ÇOK SIK YAPIYORUM.ÇOK BEĞENİYORUZ.SİZLERDE DENEYİN PİŞMAN OLMAZSINIZ.TARİFİ DERYA ARKADAŞIMDAN ALDIM BU GÜZEL TARİF İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM   .SEVGİLERİMLE...

KATMER POĞAÇA


Malzemeler:
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı yoğurt
1 yumurta akı içine sarısı üzerine
1 paket maya
1 tatlı kaşığı tuz
1 çay bardağı ılık su
Aldığı kadar un

Arasına Sürmek İçin:
100 gr eritilmiş margarin

İçi İçin:
Beyaz Peynir

Yapılışı:
Sıvı Malzemeler ve maya karıştırılır.
Ardından diğer malzemeler eklenip kulak memesi kıvamında hamur elde edilir.
Hamur yarım saat mayalandırılır.
Mayalanan hamur yarım santim inceliğinde açılır.
Üzerine eritilmiş margarin sürülür rulo sarılır.
Buzdolabında 30 dakika bekletilir içindeki margarini donması için.
Dolaptan alınan hamur üç parmak eninde dilimlenir. Kesilen yerler üste gelicek şekilde biraz açılıp içine beyaz peynir konularak kapatılır.
Yağlanmış tepsiye dizip üzerine yumurta sarısı sürülür.Önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında pişirilir.

Afiyet Olsun...

NOT : BEN HAMURU İKİ BEZE YAPIP AYRI AYRI RULO YAPTIM ÖYLE DAHA KOLAY OLDU


10 yorum:

  1. elıne sağlık yanına da cay ohh mıs

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık semacım olsada yesemlik olmuş :)) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık semacım .nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Semacım ellerine sağlık tam da çayın yanına yakışır bir poaça olmuş..afiyetler olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. poğaçanız çok güzel görünüyor.elinize sağlık sema hanım

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık, nefis nefis ;)

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...