22 Haziran 2013 Cumartesi

KUKİ (COOKİE) KURABİYE


KUKİ (COOKİE) KURABİYE

MALZEMELER:
125 gr tereyağ
1,5 su b.toz şeker
1 Büyük yumurta
2 su bardağı un
2 su bardağı fındık kırığı
1,5 su b.damla çikolata
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çay kaşığı tuz

YAPILIŞI:
Tereyağını çok kısık ateşte eritip biraz ılıdıktan sonra şekerle 5 dakika kadar şeker eriyene kadar çırpın...
Yumurta ve vanilyayıda ekleyip 1-2 dakika daha çırpın ve unu,tuzu,kabartma tozunu da eleyip ilave edin,daha sonra damla çikolata ve fındık kırığını ilave edip iyice karıştırın toparlayın. Buzdolabında en az yarım saat dinlendirin.Hamur ele yapışan bir hamur oluyor. Yağlı kağıt serilmiş tepsiye 2-3 cm aralıkla dizin.175 derece ısıtılmış fırında hafif pembeleşene kadar pişirin (10-12dk arası yeterli)
fırından çıkarınca tel ızgara ya alıp soğutun.

AFİYET OLSUN...
Çekilişime siz hala katılmadınız mı?

13 yorum:

  1. Enfesssss olmuş tatlım lezzetinden nasılda çatlamış cookielerin...
    Ellerine sağlık...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık Semacım.. birde senin çekilişin vardı demi.. ne zaman bitiyor.. bende katılıcam ama ben sonlara doğru katılmayı seviyorum tembellikten herhalde :) iyi geceler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım çekiliş tatile denk geldi ramazan bayramından sonra açıklayacağım

      Sil
    2. bana mail atarsın o zaman.. memlekette nette giremiyorum.. ama telden maillere bakıyorum..

      Sil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık çok lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık fındığım :)

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık çok güzel gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...