19 Nisan 2013 Cuma

ELMALI ÇAYLI KEK



ELMALI ÇAYLI KEK

Malzemeler:
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı soğuk demli çay


2 orta boy elma
1 çay kaşığı tarçın
Yarım su bardağı hindistan cevizi
2.5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu

Yapılışı:
Yumurta ve şeker köpürene dek çırpılır.
Ardından çay ve yağ eklenr çırpılır.
Küçük küçük doğranmış elmalar elenmiş un, kabartma tozu, hindistan cevizi ve tarçın eklenir çırpılır.
Margarinle yağlanmış kalıba dökülür. 180 derece önceden ısıtılmış fırında pişirilir.

Afiyet Olsun...

16 yorum:

  1. kek nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ELlinize sağlık çok güzellll olsada yesek ilk fırsatta yapayım bari :)

    YanıtlaSil
  3. Hem elmalı hem çay sevdiğim iki nefis tat ellerine sağlık canım sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Bende elmalı kek yaptım ama çaysız çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çaylı kek deyince aklımda kakaolu kek geliyor.Ama yaptığın elmalı çaylı kek farklı ve çok güzel görünüyor :)Ellerine sağlık canım ..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım,nasıl da güzel kabarmış öyle.

    YanıtlaSil
  7. Elma çok yakışıyor keke mis gibi olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık,gerçekten lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım nefis olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım.bi de çikolata sosu olacak yanın da yemede yayında yat :)

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar değerli,güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Semanım iyi akşamlar,bugün kekinizden yaptım yiğen herkes bayıldı.yarınada kalır diye düşünmüştüm kırıntısı bile kalmadı size butarif için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinize sağlık beğenmenize sevindim güzel yorumuz için bende size çok teşekkür ediyorum sevgilerimle

      Sil
  13. Seneler önce çaylı kek yapmıştım ama tadı nasıldı unuttum şimdi tesadüfen blogunu gördüm aklıma geldi. Ben de deneyeyim en kısa zamanda. Benim tariflerimi blogumda görmek istersen beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabikide en kısa zamanda görüşmek dileğiyle sevgiler

      Sil

Bana ayırdığınız zaman icin teşekkür ederim.
Sevgili ziyaretçi şayet google hesabınız yoksa yorumlama biçimi isimli kutucuktaki anonim ayarını seçerek sizde yorum bırakabilirsiniz sevgilerimle.

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...